Friday 13 June 2014

Muka Ilman Jadi Merah, Mata & Celah Lengan Bengkak Serta Berbintat Kerana Terpegang Kulit Telur, Selepas 1 Jam Makan Omega Guard & Nutriferon Shaklee, Masalah Ekzama Dapat Dikawal!


Salam Jumaat semua,

Saya colek sikit masa lunch time ni tok paparkan satu lagi perkongsian betapa pentingnya Omega Guard untuk kesihatan kita semua. Kalau nak diikutkan hati, memang best melepak-lepak, bergosip-gosip dengan kawan-kawan opis.. heeee..

Sebagaimana yang anda tau, Omega Guard ni memang bagus untuk anak-anak yang ada elergi atau ekzema.  Saya review sedikit mengenai ekzema ni yer. Ekzema ialah kondisi kulit yang kering dan gatal yang alami oleh lebih kurang 15- 20 peratus kanak-kanak. Ekzema selalu terjadi buat pertama kali sebelum anak berusia dua tahun. Berita baik ialah kebanyakan kanak-kanak yang menghidap ekzema akan beransur pulih menjelang umur belasan tahun dan ia boleh dikawal dengan rawatan dan pengambilan vitamin yang sesuai.

Saya ingin bawakan satu lagi TESTIMONI mengenai keberkesanan Omega Guard dan Nutriferon Shaklee kepada kanak-kanak yang mempunyai masalah ekzema. Sekiranya anak ada diserang ekzema, bekalkanlah mereka dengan Omega Guard dan Nutriferon Shaklee. Lihat gambar di atas, kulit merah-merah serta bengkak akibat ekzema hilang dan jadi ok semula. Jom baca perkongsian Cik Puan Nana seperti di bawah nie :-


Saya ringkaskan ceritanya;
- Anak Puan Nana mengidap ekzema sejak berusi 4 bulan
- Puan Nana dan suami mula faham bagaimana cara mengawal ekzema selepas anak mereka berusia 7 bulan. 
- Baru-baru ini, muka anak beliau serta-merta menjadi merah, mata  dan celah-celah lengan bengkak dan bintat-bintat selepas terpegang kulit telur yang baru dipecahkan.

Bagusnya Puan Nana kerana beliau ada pengetahuan serta tau apa yang perlu dilakukan untuk mengawal ekzema. Apa yang beliau buat setelah anaknya terpegang kulit telur tu? Puan Nana berikan anaknya Omega Guard dan Nutriferon


Jom tengok fungsi Omega Guard dan Nutriferon dalam mengawal ekzema;

Omega Guard : mencegah keradangan kulit dan mengurangkan kegatalan, melembabkan sel-sel kulit sekaligus mengelakkan kulit kering dan mengurangkan ekzema

Nutriferon : memantapkan sistem imun badan dalam menentang penyakit.

Ibu-ibu digalakkan menyusu badan kepada bayi masing-masing untuk membantu melindungi anak daripada ekzema dan alergi lain. Kementerian Kesihatan mengesyorkan penyusuan badan secara ekslusif selama enam bulan. Ingin tahu mengenai Set Penyusuan boleh baca disini yer. Berminat untuk diberikan kepada anak anda?


------------------------------------------
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp : 013-2210565
Email miezakawai@gmail.com 
Page : familisihatonline 
------------------------------------------
COD Area : Bandar Mahkota Cheras, Bandar Tun Razak, BTHO, Cheras, Hulu Langat, Kajang, Universiti Malaya, Petaling Jaya
Nota : Jika anda rasa maklumat ini bermanfaat, jemput click "google+1" :)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...