Monday 2 June 2014

PROMOSI TERHEBAT BULAN JUN 2014. VITAMIN E COMPLEX SHAKLEE JADI PILIHAN

Tak kenal maka tak cinta
Jom kite berkenalan dengan produk promosi Bulan Jun 2014!
Yes! saya ingin umumkan bahawa PROMOSI BULAN JUN ialah PROMOSI vitamin Anti-oksidan iaitu.......

VITAMIN E SHAKLEE!!

Untuk makluman semua, kali terakhir PROMOSI VITAMIN E adalah pada bulan Jun 2012! Setelah dua tahun baru Shaklee promosi semula Vitamin E nie! Tengok tu, ni adalah salah satu sebab kenapa anda perlu dapatkan produk shaklee semasa bulan promosi, sebab nak tunggu next promosi untuk produk yang sama memang agak lama. So, jangan lepaskan peluang yang tersedia depan mata

Bila dah dikata PROMOSI, haruslah BUY 6, FREE 1. Ni bukan hanya tertakluk kepada Vitamin E sahaja tau, Sebarang produk Shaklee yang dipromosi, memang BUY 6, FREE 1. Jadi kalau anda pencinta Vitamin E, boleh dapatkannya segera. Tapi jangan confused pula, tak semestinya kena beli 6, jika anda nak beli 1, 2 atau 3 tak jadi masalah. Jadual makan serta konsultasi tetap diberikan :)

Promosi Vitamin E Shaklee

Kenapa perlu BUY 6, FREE 1?
Saya nak cakap, ia adalah kerana untung! 
Sebab anda sememangnya layak untuk mendapat FREE SHAKLEE MEMBERSHIP! 
Tidak perlu bersusah payah untuk membayar RM75.00 untuk keahlian baru Shaklee. Dah la untung RM75.00, anda dapat pulak lagi cash back worth RM35.00!
Terperanjat sebab kene beli 6 botol Vitamin E? 
Jangan risau, anda boleh ajak ahli keluarga atau sahabat handai untuk share pembelain Vitamin E dengan anda. Untung kan?

Keistimewaan Vitamin E  Complex Shaklee:
  • Cuba tengok pada botolnya tertulis d-alpha tocopherol - tanda "d" bermakna ianya semulajadi, tanda "dl" adalah tanda ianya vitamin E sintetik/buatan. Kenapa perlu semulajadi? Kerana kadar penyerapannya adalah lebih baik sekurangnya 2 kali ganda berbanding vitamin E buatan. Dengan itu ianya lebih jimat dari segi kos jika kita membeli vitamin E semulajadi.
  • Vitamin E Complex mengandungi vitamin E (d-alfa tokoferol) asli dari minyak sayuran. Ia juga mengandungi selenium yang melengkapi fungsi vitamin E. 
  • Setiap kapsul gel lembut memberikan 400IU vitamin E semulajadi dan 10mcg selenium. Membantu dalam memelihara kesihatan baik.
  • Tanpa perasa, pewarna dan pemanis tiruan.
  • Sekarang vitamin E telah diperbaharui dengan tambahan GRAPE SEED EXTRACT 20 kali lebih berkuasa dari vitamin E dan 50 kali lebih berkuasa dari vitamin C.
Apa tunggu lagi? moh le cepat dapatkan Vitamin E Shaklee ni.
Stock sentiasa ada. 
Hubungi saya
------------------------------------------
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp : 013-2210565
Email miezakawai@gmail.com 
Page : familisihatonline 
COD Area : Bandar Mahkota Cheras, Bandar Tun Razak, BTHO, Cheras, Hulu Langat, Kajang, Universiti Malaya, Petaling Jaya

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...