Thursday 19 June 2014

Berat Turun 5kg Selepas Makan Alfalfa dan Lecithin Sahklee. Berat Tak Naik Walaupun Sakan Makan Ketupat & Rendang Hari Raya

Berkongsi Testimoni lagi yer. Misi saya adalah untuk menyediakan seberapa banyak testimoni yang boleh. Andapun suka nak baca testimoni dari baca info kan? heeee

Malam nie, nak share perkongsian Puan Su yang dah berjaya kurus setelah mengambil Alfalfa dan Lecithin Shaklee dalam tempoh 5 bulan sahaja. Lebih baik kurus secara perlahan-lahan daripada kurus secara drastik! bahaya tau. 


Puan Su Suria mengamalkan Lecithin dan Alfalfa selama 5 bulan dengan penurunan sebanyak 5 kilo. Beliau mengambil set paling basic untuk kurus. Kegemaran beliau ialah makan! heeee..  Walaupun beliau mengambil masa yang agak lama, tetapi beliau tetap gembira dengan pencapaiannya itu. Kite tengok apa kata beliau;


TESTIMONI : Kurus 5kg dengan Alfalfa & Lecithin Shaklee
-------------------------------------
Alhamdulillah hampir 5 bulan consume alfalfa dan lecithin sahaja, berat saya turun 5kg dan tak naik semula walaupun sakan makan ketupat dan rendang hari raya. Bulan ni saya mula ambik Omega Guard pulak untuk pecahkan lemak di perut.
Kalau set asas pun dah dpt result macam tu, kalau full set agaknya berapa banyak lagi berat turun. (saya bukan jenis berdiet yer.. kegemaran saya adalah MAKAN.. heee)

Ni lah dia Alfalfa dan Lecithin yang diambil oleh Puan Su Suria;



Alfalfa - Membersihkan usus dari toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Penyerapan nutrient  terhadap badan akan berada ditahap optimum selepas dinding usus kita bersih dari toksin.

Lecithin - Bertindak mengemulsikan lemak atau memecahkan lemak. Lecitin mampu membakar lemak lebih cepat jika disertakan dengan senaman yang bersesuaian. Pengambilan Lecitin 4000mg sehari pasti membuahkan hasil yang diidamkan.

Nak kurus secara selamat? Sila hubungi saya. Konsultasi akan diberikan percuma :)
------------------------------------------
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp : 013-2210565
Email miezakawai@gmail.com 
Page : familisihatonline 
------------------------------------------
COD Area : Bandar Mahkota Cheras, Bandar Tun Razak, BTHO, Cheras, Hulu Langat, Kajang, Universiti Malaya, Petaling Jaya

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...