Monday 20 January 2014

Kulit Saya Lembut dan Licin Dengan Set Skincare Shaklee. Kawan Office Cakap, Saya Makin Cerah Berbanding Dulu. Badanpun Slim..Love Shaklee Ketat2!!

Salam semua khususnya kepada pengunjung blog myvitahealth :)

Hari ni, macam terpanggil pula nak share testimoni sendiri. Untuk makluman, saya selain dari menjadi agen/pengedar sah Shaklee, saya juga adalah salah seorang pengguna vitamin shaklee sejak setahun yg lalu. Selepas jatuh cinta dengan Shaklee, baru saja jadi Agen Shaklee di Cheras dan kawasan sekitar :) Pengalaman dah ada, jadi senang jika nak berkongsi dengan customer.

Sebenarnya, semasa muda, saya memang gemar ber'jamu-jamu'an. Segala tok nenek jamu saya dah sebat! tapi hatiku ini tidak terpaut seperti terpautnya saya dengan vitamin shaklee. Bibit-bibit perkenalan saya dengan vitamin shaklee ini adalah melalui sebuah blog (personal blog tp dah lupa namanya) yang menerangkan serba sedikit mengenai pengalaman beliau mengamalkan Vitamin C Sustained Release. Saya teruje, lalu segera menggerakkan jari-jemari untuk tahu lebih lanjut apa itu Vitamin C Sustained Release. Cari punyer cari, saya terjumpa satu blog kepunyaan Yati Omar (mama-iloveu.blogspot.com) a.k.a. 'mak' bisnez saya sekarang. Muaph! love u!) yang pada perkiraan saya memang best! padat dengan info dan testimoninya. Mata pun bersinar-sinar! ekekekek

Saya pun mengatur langkah pertama dengan menghubungi beliau. Rupenyer Vitamin C telah lama tiada stok, hatiku keciwa.. Niat nak cantik kecundang di awal perjalanan! muaaheee.. Tapi!! ada tapinya...beliau cadangkan pula dengan vitamin lain yang tak kurang hebatnya. Apa lagi, bajet pulak tengah ader, saya beli sekali Vitamin E, B Complex dan Omega Guard. Bulan berikutnya saya beli pulak ESP dan GLA. Sekarang ni pulak, Vitamin C dah ada, saya hamek jugak, Dalam tak sedar saya sebenarnya telah  menggunakan Set Skincare Lengkap Shaklee!  Tamaknyer saya!! Anda kena paham, beberapa tahun je lagi saya nak masok 40 series (percaya ker tak?? heeee..jadi saya kene la buat sesuatu. Better late than never kan?? Ni pic sekarang, pic tu saya memang pekai makeup tapi nipis. Sebab kulit dah halus dan lembut, makeup senang blend. Tak perlu touch-up setiap masa!


Testimoni Set Skincare Lengkap Shaklee

Betollah ape yang saya baca, once you ambil supplement, memang kene minum banyak air. Dulu saya kurang gemar meminum air kosong. Sering saja terkene kencing kotor, tapi sekarang saya sudah membiasakan diri. Alhamdulillah.  Perubahan pada kulit?? Huisshhh! memang ada!. Kulit saya ni jenis kulit kering dan ada bekas-bekas jerawat juga. Tapi ramai yang kurang perasan kerana saya cover baekk punyer dengan make-up 3 layer. Kui..kui!

Sekarang ni alhamdulillah, kulit terasa halus dan lembut dan nampak cerah. Saya kurang perasan tapi ramai juga yang menegur termasuklah suami :) Bukan setakat kulit muka sahaja tetapi seluruh bdan kulit rase lembut dari biasa. Anak saya Haiqal, suke sangat pegang-pegang lengan saya, lembut katenyer :) heeee. Tumit pun takde garis merekah dah! Best! heeee.. Lagi satu yang paling best, berat badan pun berkurangan sebab saya amalkan ESP yang sentiasa membuat saya kenyang. Walaupun tidak la banyak mana, tapi saya tetap suke! Kurus sangat pon tak elok jugakkan.. Ce tengok pipi, runcing sket ke tak? kekekeek

Testimoni Set Skincare Lengkap Shaklee

Abaikan mata saya tu yer.. Mak saya cakap, saya ni juling itik. hahaha. Orait! berbalik kepada vitamin tadi, saya memang sajeskan, sesiapa yang ingin cuba set skincare, pilihlah Set Skincare Lengkap Shaklee shaklee ia merawat kulit kita dari dalam. Rangkuman vitamin itupun bukan semata-mata untuk kesihatan kulit tetapi untuk kesihatan dalaman juga. 

Bacaan kolestrol dalam darah yang melebihi paras normal sebelum ini juga telahpun diatasi sejak mengamalkan Set Skincare Lengkap Shaklee, Omega Guard dan GLA Complex. Boleh baca entrynya disini. Sebagai wanita, kesihatan dalaman harus dipentingkan kerana kita banyak lagi tanggungjawab yang perlu dilaksanakan.

Jika anda berminat dengan Set Skincare Lengkap Shaklee atau mana-mana vitamin yang sesuai dengan masalah anda, boleh hubungi saya. 

Hubungi saya;
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp: 013-2210565
Email: miezakawai@gmail.com
Page : https://www.facebook.com/familisihatonline 
COD Area: Bandar Mahkota Cheras, Bandar Tun Razak, BTHO, sekitar Cheras, Hulu Langat, Kajang, Universiti Malaya, PJ

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...