Monday 6 January 2014

ALFALFA COMPLEX UNTUK LELAKI


Salam petang...

Sepanjang bulan Januari 2014, ramai yang bercerita tentang Alfalfa. Bercerita tentang khasiatnya yang pelbagai dan yang paling best bercerita tentang harganya yang murah dari biasa. Tapi hari ini, saya ingin bercerta mengenai Alfalfa dan lelaki. Sebab ape tau, mentang-mentanglah bulan ni promosi alfalfa, ramai jugalah yang bertanya pada saya, boleh ker lelaki mengamalkan alfalfa? Sesuai ker tidak? Rupanya ramai yang tidak tahu bahawa Alfalfa sesuai diamalkan oleh sesiapa sahaja, baik perempuan mahupun lelaki asalkan berumur 18 tahun ke atas.

Saya tahu mengapa ada antara lelaki berfikiran begitu. Memang benar, khasiat alfalfa sinomin sangat dengan wanita yang berfungsi sebagai ‘perapat’, masalah keputihan, keintiman suami isteri dan tidak ketinggalan untuk milk booster untuk ibu-ibu yang menyusukan anak. Mungkin itu yang buat kaum lelaki bimbang nak makan, sebab takot terkeluar susu agaknyer!. Ahaks!! Salah tanggapan tu yer. Jadi, saya ingin menekankan di sini bahawa Alfalfa BOLEH di amalkan tanpa was-was malahan sangat GALAKKAN!

Tahukah anda yang Alfalfa ni raja segala tumbuhan. Alfalfa merupakan pusat pengumpulan segala nutrien. Akar tunjangnya yang mengunjur sedalam enam meter ke bawah mampu menyerap pelbagai zat dan mineral daripada mendapan di dalam tanah, sementara daunnya mengumpul klorofil yang banyak melalui proses fotosintesis semulajadi. Alfalfa mengandungi vitamin A, C dan E serta kalsium, potasium, fosforus dan zat besi. Jom lihat antara kelebihan dan khasiat Alfalfa untuk lelaki dan wanita.

Alfalfa Untuk Lelaki

Ketahui bagaimana Alfalfa Complex boleh membantu lelaki?

*Alfalfa membuang toksin dalam badan dan mengurangkan keasidan tubuh
Alfalfa dikatakan mengandungi tahap purines yang tinggi yang boleh membantu mengurangkan penghasilan asid urik dalam badan. Alfalfa berfungsi dengan membantu untuk meneutralkan dan mengurangkan tinggi paras asid urik dalam darah anda, ia juga mempunyai ciri-ciri anti-radang dan antioksidan semulajadi. Jadi ia adalah satu pilihan yang sangat baik untuk melegakan gout.

*Melegakan dan memulihkan alahan dan resdung
Mempunyai kelebihan dalam mengurangkan keradangan sakit itu sendiri. Ianya kaya dengan sumber klorofil dan membantu mengurangkan keradangan terutamana akibat dari eczema, resdung (sinus), alergi (allergy) dan gegata (hives). Walaubagaimanapun mereka yang mengidap penyakit SLE tidak digalakkan mengambil Alfalfa sebagai suplemen mereka.

TIPS! Jika resdung menyerang, ambil 2 biji alfalfa, hancurkan dan bancuh di dalam air panas untuk dibuat teh. Minum dan anda akan mendapati kesakitan akan berkurang, muka tidak lagi bengkak dan gatal. Dengan amalan meminum teh alfalfa dan memakan alfalfa, penyakit resdung anda akan pulih, Insya Allah.

*Mengurangkan masalah badan dan kaki berbau
Secara amnya, Alfalfa berfungsi untuk proses detokfikasi. Ini kerana elemen yang ada dalam Alfalfa antaranya adalah antibakteria. Jika anda menghadapai masalah bau badan ini, jangan risau. Alfalfa boleh membantu.

Mulut berbau, badan berbau, ketiak berbau, nafas berbau adalah tanda lebih asid dalam badan. So lepas makan alfalfa insyaAllah masalah berbau -berbau ni dapat diatasi. Jangan biarkan hidup anda diselubungi bau busuk!

*Alfalfa perbaiki tahap kolesterol
Alfalfa membantu menurunkan kadar kolesterol jahat, memecahkan lemak dan membawanya keluar dari tubuh. Alfalfa  berfungsi sebagai fiber di dalam usus (yang diperlukan) yang akan bergabung dengan kolesterol, air dan mineral berlebihan dan dikeluarkan sebagai najis seterusnya dapat menghindari risiko penyakit  jantung, stroke, dan darah tinggi.

*Mengatasi sembelit
Alfalfa  adalah store bagi nutrient. Ianya kaya dengan klorofil, bioflavonoids, vitamin dan juga mineral. Sifatnya yang kaya dengan mutltivitamin membantu untuk badan yang tinggi acid menjadi beralkali. Di samping itu, alfalfa akan meneutralkan toxin dalam badan serta memberikan lebih banyak protein tanpa lemak tepu daripada product berasaskan haiwan.
Alfalfa kaya serat dan ia agen pelawas terbaek!

*Mengurangkan masalah jerawat
Jerawat dan kulit kusam adalah berpunca dari toksin berlebihan di dalam badan. Alfalfa sebagai detox merupakan agen pembersih badan dan penyah toksin. Ia juga merangsang aliran hempedu dan membuang unsur mineral bahaya dari tubuh.

Oleh yang demikian, kaum lelaki sangat disaran untuk mengamalkan Alfalfa untuk menghindari masalah-masalah di atas. Sempena HARGA PROMOSI yang nyata-nyata murah dari biasa!! Belum cuba, belum tau, dah cuba pasti tak lupe! 

 


Dapatkan HARGA PROMOSI dari saya!!!

Hubungi saya, 

MIEZA 
✆Call/SMS/WhatsApp: 013-2210565
✉ Email: miezakawai@gmail.com 
Page : https://www.facebook.com/familisihatonline 
➲ COD Area: Bandar Mahkota Cheras, Bandar Tun Razak, BTHO, Cheras, Hulu Langat,
Kajang, Universiti Malaya, Petaling Jaya

Nota : Jika anda rasa maklumat ini bermanfaat, jemput click "google+1" :)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...