Wednesday 23 October 2013

Vitamin E Shaklee dengan tambahan GRAPE SEED EXTRACT



Hai semua..


Hari nie nak share pasal Vitamin E Shaklee pula pulak. Saya rase semua dah tau mengenai kebaikan Vitamin E Shaklee. Tapi perasan tak Vitamin E yang baru ni warnanya agak gelap sedikit. Kaler purple berkilat. Sebabnya, vitamin ini telah tambah dengan GRAPE SEED EXTRACT. Nak tau lebih lanjut, meh baca info kat bawah nie : 

Mengapa GRAPE SEED EXTRACT ?
  • Sebabnya dalam Minyak Biji Anggur terdapat Oligomeric Proantho Cyanidin(OPC) yang lebih tulin berbanding kumpulan fitonutrien yang lain, OPC pula merupakan anti pengoksidaan yang paling berkesan dan mampu melindungi tisu-tisu daripada pelbagai kecederaan pengosidaan
  • OPC juga adalah 50 KALI GANDA LEBIH KUAT DARI VITAMIN E dan 20 KALI GANDA LEBIH KUAT DARI VITAMIN C
  • OPC berfungsi memusnahkan ‘radika bebas’ yang boleh memusnahkan badan manusia. Dalam erti kata lain, OPC inilah yang bertindak MEMBANTU MENGATASI MASALAH KANSER bagi mereka yang sedang mengalami masalah penyakit kanser atau bertindak sebagai benteng daripada serangan penyakit yang ditakuti itu.
  • Di samping itu, OPC yang amat kaya dengan protein terutamanya kalogen serta lebih kuat dari Vitamin E (50 kali ganda) dan C (20 kali ganda) menjadikannya sebagai makanan yang paling baik terhadap pembentukan sel dan tisu
  • Sekaligus ia juga baik untuk awet muda dan memelihara kecantikan. 
  • Selain daripada kehebatan Minyak Biji Anggur dari sudut kajian saintifiknya itu kelebihan anggur juga turut termuat di dalam At-Tibb An Nabawi (Perubatan Nabi), yang menyatakan bahawa anggur adalah sebaik-baik buah dan yang paling banyak manfaatnya.
  • Ianya berfungsi sebagai buah, minuman dan juga ubat. Tidak hairanlah jika di dalam Al-Quran disebut sebanyak 11 tempat mengenai buah anggur.

Kelebihan GRAPE SEED EXTRACT
  • Mengikut kajian saintifik Minyak Biji Anggur terbukti amat berkesan untuk membantu mengatasi masalah KANSER serta amat baik untuk awet muda dan memelihara kecantikan badan jika mengamalkn secara KONSISTEN.
  • Grape Seed Extract juga terbukti berkesan untuk menguatkan system imun badan, menurunkan paras kolestrol menghalang pembentukan darah beku, melegakan masalah berpunca daripada urat timbul, serta merencat pembengkakan dan keradangan.

Mari saya kongsikan kongsikan kisah saya yang mengamalkan Vitamin E Shaklee dan saya minum sekali ESP.
  

Kecederaan yg x disangka..huhuhu...

Minggu lepas saya telah ditugaskan utk membuat gubahan hantaran adek yg bertunang. Xde basic pon dlm gubah menggubah ni.. Tapi tangan ni maybe da semulajadi kreatif.. heeee ;p Masak pon yer, mak andam pon yer.. Maklum la.. Kak Long..

Sedang syok wt gubahan hantaran tu, Nah!! hamek ko! x prasan pulak 'glue gun' yg super panas tu terkene kat lengan tangan. Hadoii.. pedih dn saketnyr!! Habislah parut lengan yg mulus ni (perasan).. Tapi alhamdulillah kecederaan hampir semboh.. mmg ade parut tapi dah berkurangan dr hari ke hari..

Cepat jugak sembuhnya.. sebb saya mmg amalkan Vitamin E yg berfungsi tok memudarkan parut dan ESP tok ganti dengan sel2 baru.  Tak lama lagi ok la ni... yg penting sabar... Wewwww!!! ^.^)"

Berminat dengan Vitamin E, boleh hubungi saya untuk harga istimewa :)


HUBUNGI;
Email: miezakawai@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp: 013-2210565 (mieza)
COD Area: UM, Kerinchi, PJ, sekitar Cheras, Hulu Langat, Kajang



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...