Friday 11 October 2013

Set Skincare Shaklee Mencerahkan Wajah Saya! Wow!

Salam Petang Semua :)

Petang-petang ni sebelum balik ada baiknya saya update blog myvitahealth. Tentunya nak update testimoni pengguna yang mengambil vitamin Set D (Set Kecantikan). Memang ramai yang telah menggunakan Set D ni dan ramai jugak yang telah berpuashati kerana berjaya mendapatkan kulit yang cantik, mulus dan gebu! Wew!!.. jom chekidout :)


#Testimoni 1 : Kulit cantik dalam masa 1 bulan ajer!
 Kat bawah nie adalah set yang diambil oleh Puan Nazeerah :


Fungsi vitamin; 
Vitamin E : Menghalang radikal bebas dari merosakkan kulit, hilangkan parut dan kedut
Vitamin C : Membantu membentuk kolagen agar kulit tampil anjal
B Complex : Melancarkan peredaran darah

Siapa yang berminat nak dapatkan set kecantikan shaklee boleh hubungi saya. Saya akan cadangkan vitamin mana yang sesuai untuk anda miliki :)

Hubungi saya!
Email: miezakawai@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp: 013-2210565 (mieza)
Page : https://www.facebook.com/familisihatonline
COD Area: UM, Kerinchi, PJ, sekitar Cheras, Hulu Langat, Kajang







0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...