Friday 18 October 2013

GLA Complex Shaklee Kecutkan Cyst

Salam...

Petang-petang ni rase terpanggil pula nak menulis tentang kehebatan GLA Complex dalam menangani cyst. Sebelum tu meh tengok secara ringkas apa itu cyst.

Gambar kat atas nie menunjukkan perbezaan antara normal ovari 
dan ovari yang mempunyai cyst. 


Apakah sebenarnya cyst ini? Ovarian cysts adalah nama yang diberikan kepada cyst atau kantung yang berisi lendir/air yang berada di dalam kilang telur ovari. Lendir atau cecair ini boleh jadi seperti air, pekat likat dan ada diantaranya yang mengandungi tisu-tisu seperti rambut dan gigi. Jenis cyst juga berbeza-beza tau..

Ovarian cyst yang normal akan membesar, dan pecah untuk mengeluarkan telur ovum ketika ovulasi. Cyst yang pecah ini dinamakan follicle. Jika cyst ini tidak pecah, saiznya akan bertambah besar dan dinamakan functional ovarian cyst. Jika saiznya terlalu besar, selalunya doktor akan mencadangkan pembedahan untuk membuang cyst tersebut. Apa pun kena dapatkan pengesahan dari doktor terlebih dahulu untuk mengetahui jenis cyst yang anda hadapi yer..


Sekiranya anda telah disahkan mengalami csyt, jangan gusar dan cepat buat keputusan untuk lakukan prmbedahan kerana pasti ada jalan & ikhtiarnya untuk kecutkan cyst secara semulajadi. Antaranya dengan pengambilan vitamin shaklee GLA complex. 


Apa kata pengguna yang telah mencuba GLA Complex!

Ringkasan cerita :
- Cik Suziana Hanafi mengidap cyst berukuran 4++cm
- Selepas 2 bulan mengamalkan GLA Complex, saiz cyst telah mengecil ke 3.6 cm 




Bagaimana GLA Complex membantu Cik Suziana dalam menangani masalah csyt? 

GLA Complex berfungsi dalam masalah hormon sekaligus dapat mengecutkan cyst. GLA merupakan sejenis asid lemak Omega-6 yang digunakan oleh badan kita untuk membentuk prostaglandin – bahan berkesan berupa hormon yang membantu badan mengawalatur proses badan yang normal. Minyak benih bunga matahari adalah satu lagi sumber asid lemak Omega-6. Ia mengandungi vitamin E yang membantu melindungi dinding arteri dan menyokong sistem imun dengan memelihara integriti sel.

Alhamdulillah, memang ada improvement dengan mengamalkan GLA Complex ni. Jika anda mengalami masalah ini, boleh la dapatkan GLA Complex dengan segera sebagai salah satu ikhtiar.. InsyaAllah berkesan.. Setiap botol mengandungi 60 kapsul, dan setiap kapsul mengandungi 300mg GLA.

Bagaimana nak order? Anda cume perlu hubungi saya mengikut info dibawah yer.. 

------------------------------------------
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp : 013-2210565
Email miezakawai@gmail.com 
Page : familisihatonline 
------------------------------------------
COD Area : Bandar Mahkota Cheras | Bandar Tun Razak | BTHO | Cheras | Hulu Langat | Kajang | Universiti Malaya | Petaling Jaya

http://myvitahealth.blogspot.com/2014/03/cara-mendaftar-sebagai-agenpengedar_24.html



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...