Wednesday 9 July 2014

Vivix Shaklee Membantu Anda Mengatasi Pelbagai Jenis Masalah Kesihatan!

Salam Ramadhan semua..

Hari ini adalah hari ke-9 PROMOSI VIVIX Shaklee berlangsung untuk bulan Julai 2014. Vivix atau dikenali sebagai Tonik Ajaib/ Topik Antipenuaan sebenarnya telah terbukti secara saintifik dan berkesan untuk membantu merawat pelbagai jenis masalah kesihatan. Apa yang membuatkan Vivix Shaklee ni hebat? Lihat bagaimana Vivix bertindak ;

a) Vivix mengawal genetik dan seterusnya membantu melambatkan penuaan sel.
b) Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA manusia ~ setiap hari sel tubuh diserang hampir sejuta serangan yang merosakkan pangkalan data genetik dan mengganggu fungsi sel dan usia kita. Dengan vivix, DNA akan dapat dilindungi dan diperbaiki selnya.
c) Vivix melambatkan pembentukkan AGE ~ penimbunan AGE (advanced glycation end products) akan menyebabkan kerosakkan sel. Ramuan Vivix yang 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) mampu melambatkan pembentukan AGE.
d) Vivix membantu meningkatkan tenaga dalam sel ~ tenaga dalam telah ditingkatkan dengan pembentukan mitokandria baru. (mitokandria merupakan penjana tenaga dalam tubuh)

Vivix Shaklee boleh diamalkan oleh sesiapa sahaja yang berumur 18 tahun ke atas sama ada seseorang itu dalam keadaan sihat atau sebaliknya. Hanya sesudu kecil sehari sahaja. Mudah dan tidak membebankan. Vivix juga sangat disyorkan kepada anda yang mengalami salah satu daripada masalah kesihatan di bawah dengan syarat amalkanlah secara konsisten.

Jadi rebutlah peluang untuk mendapatkan Vivix Shaklee bulan ini kerana kami menawarkan harga MAMPU MILIK. Kami ingin anda sihat! Promosi Julai, buy 6 free 1 tau! menguntungkan! Jika anda membeli dua botol Vivix pun, anda telah layak untuk mendapat keahlian percuma dan boleh menikmati pembelian suplemen Shaklee dengan harga ahli. Jimat sangat! Anda juga sudah boleh memulakan perniagaan sendiri jika berminat!

Nak baca TESTIMONI VIVIX? Klick DI SINI

So, apa tunggu lagi. Dapatkan Vivix untuk diri sendiri dan orang tersayang :)
Hubungi saya
 ------------------------------------------
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp : 013-2210565
Email miezakawai@gmail.com 
Page : familisihatonline 
------------------------------------------
COD Area : Bandar Mahkota Cheras | Bandar Tun Razak | BTHO | Cheras | Hulu Langat | Kajang | Universiti Malaya | Petaling Jaya

http://myvitahealth.blogspot.com/2014/03/cara-mendaftar-sebagai-agenpengedar_24.html

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...