Sunday 13 July 2014

Kemudahan eSELL Shopping Cart Shaklee Memudahkan Urusan Pembelian Vitamin Shaklee Secara Online

Salam semua,
Saya ada berita baik nak disampaikan kepada anda semua. Baru-baru ni Shaklee Malaysia telah melancarkan satu shoping tools yang dinamakan eSell. eSell ialah Ordering Online System yang membolehkan pengguna Shaklee untuk membuat pembelian terus menerusi online yang mana transaksi pembelian adalah melalui penggunaan kad kredit atau kad debit. 

Anda boleh terus membuat pembelian melalui blog myvitahealth.blogspot.com pada bila-bila masa yang anda kehendaki. Stepnya sangat simple dah mudah! saya tunjukkan caranya untuk memudahkan lagi pemahaman anda untuk melakukan pembelian secara online kelak: 

STEP 1


STEP 2

STEP 3

STEP 4


STEP 5

STEP 6

Okey done!! mudah kan? semudah ABC, semuanya dihujung jari anda. Sekiranya anda menggunakan aplikasi pembelian secara online di blog ini, anda layak untuk mendapat konsultasi percuma serta cara pengambilan vitamin dari saya. So, jangan segan silu untuk hubungi saya :)

Untuk makluman semua, harga bagi setiap vitamin yang dinyatakan dalam online sistem ini adalah harga pasaran Shaklee, jika anda berhajat untuk mendapatkannya dengan harga ahli, saya ada caranya. Mudah saje, anda mendaftarlah untuk menjadi sebahagian daripada keluarga kami! KLIK POSTER DI BAWAH.


http://myvitahealth.blogspot.com/2014/03/cara-mendaftar-sebagai-agenpengedar_24.html

Selamat bershopping semua! jangan lupa hubungi saya jika ada pertanyaan ok..

Salam ramadhan :)

 ------------------------------------------
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp : 013-2210565
Email miezakawai@gmail.com 
Page : familisihatonline 
------------------------------------------
COD Area : Bandar Mahkota Cheras | Bandar Tun Razak | BTHO | Cheras | Hulu Langat | Kajang | Universiti Malaya | Petaling Jaya

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...