Sunday 6 July 2014

Paras Bacaan Gula Umi Saya Menurun Dari 29 Kepada 11 Setelah Mengamalkan VIVIX SHAKLEE Secara Konsisten Selama Sebulan - Puan Nini

Assalamualaikum… Salam Ceria Semua!
Bulan Julai 2014 adalah bulan promosi Vivix Shaklee. Jadi, saya akan kongsikan TESTIMONI Vivix untuk tatapan anda. Penting saya nak kongsi supaya jika anda ada ahli keluarga atau rakan-rakan yang menderita penyakit kronik bolehlah mencuba vivix. Ramai yang telah berpuashati tau! Jika berminat, bolehlah membuat tempahan, tambahan pula bulan ini beli 6 percuma satu! 

Macam yang saya bagitahu tadi, ramai yang puas hati dengan vivix dan ramai juga yang dah jatuh cinta dengan kehebatan Vivix. Sebabnya..Vivix, adalah supplement yang paling powerful dalam supplement Shaklee. Ianya memang terbaik sehingga boleh menyerap sehingga ke dalam DNA!!!  Siapa-siapa yang tak tahu aper itu Vivix, meh saya share sket sebelum kite lihat testimoninya.


Vivix adalah merupakan penemuan revolusi dalam nutrisi  polifenol. Vivix merupakan satu paten tertunda yang hebat dengan campuran botani eksklusif yang terdiri daripada poligonum cuspidatum, anggur muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak ung. Vivix atau lebih popular dipanggil sirap Shaklee kerana cecair vivix ni berwarna merah. Vivix Shaklee merupakan supplement anti penuaan terbaik di dunia. Ia berjaya dihasilkan selepas kajian bertahun-tahun oleh Shaklee dan merupakan supplement pertama di dunia yang mampu menembusi DNA manusia.

Apakah kehebatan Vivix Shaklee?

a) Vivix mengawal genetik dan seterusnya membantu melambatkan penuaan sel.
b) Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA manusia ~ setiap hari sel tubuh diserang hampir sejuta serangan yang merosakkan pangkalan data genetik dan mengganggu fungsi sel dan usia kita. Dengan vivix, DNA akan dapat dilindungi dan diperbaiki selnya.
c) Vivix melambatkan pembentukkan AGE ~ penimbunan AGE (advanced glycation end products) akan menyebabkan kerosakkan sel. Ramuan Vivix yang 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) mampu melambatkan pembentukan AGE.
d) Vivix membantu meningkatkan tenaga dalam sel ~ tenaga dalam telah ditingkatkan dengan pembentukan mitokandria baru. (mitokandria merupakan penjana tenaga dalam tubuh)

Kita ikuti kisah ibu Puan Nini;




TESTIMONI VIVIX SHAKLEE 

Paras Bacaan Gula Umi Saya Menurun Dari 29 Kepada 11 Setelah Mengamalkan VIVIX SHAKLEE Secara Konsisten Selama Sebulan - Puan Nini
---------------------
ni umi saya. umur umi saya 55 tahun [lahir tahun 1958]
bermula vivix mac 2013. masa tu bacaan diebetes 29. huuuuuuu....seriau. takut kene inject insulin sendiri. jadi, umi konsisten vivix+ ubat hospital
kalau ada sakit, ubat hospital jgn tinggal ye. shaklee sebagai pembantu, jangan 100% bergantung. minggu lepas, umi cek darah, dah jadi 11. Alhamdulillah. dah lama x turun serendah tu. syukur, semalam umi call saya. g repair basikal. nk naik basikal pusing2 kampung. sekarang pinjam basikal makcik. tergelak saya. dah berpuluh tahun x naik basikal. sebab pening. tp sekarang dah x pening umi cakap. baru sebulan ambik vivix. sungguh saya terpesona



Lihat tu.. pada anda atau ahli keluarga yang mengalami masalah diabetes, bolehlah mengamalkan vivix sebagai rawatan alternatif. Tambahan pula semua produk Shaklee adalah dijamin semulajadi. Jadi, pilihlah suplemen semulajadi serta tidak mengandungi dadah yang mana ia boleh menyebabkan penyakit lain pula. 

Jika anda ingin meningkatkan kesihatan, untuk sentiasa awet muda, untuk salah satu ikhtiar bagi penyakit-penyakit kronik, ambilah Vivix sebagai menu tambahan dalam kehidupan harian anda. Anda pasti tidak akan menyesal. Menyesal mungkin timul sekiranya anda tidak cuba Vivix ni..

Sekiranya berminat untuk place order, bole hubungi saya mengikut info dibawah yer..

Salam sayang <3
 ------------------------------------------
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp : 013-2210565
Email miezakawai@gmail.com 

Page : familisihatonline 
------------------------------------------
COD Area : Bandar Mahkota Cheras | Bandar Tun Razak | BTHO | Cheras | Hulu Langat | Kajang | Universiti Malaya | Petaling Jaya

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...