Wednesday 27 August 2014

Testimoni Set Kurus Shaklee : Berat turun 9kg Selepas Pasang Azam Untuk Kurus

Salam semua..
Petang ni nak share testimoni Set Kurus Shaklee. Ramai betul yang tanyer soalan cepumas "confirm ker kurus kalau ambil Set Kurus Shaklee?" Saya jawab jer TIDAK! sebab saya sendiri tak boleh nak confirmkan. Sebab semuanya bergantung kepada empunya diri. Tapi, trust me, ramai betol yang dah berjaya menurunkan berat badan dengan Set Kurus Shaklee. Berikut adalah seorang daripadanya. Cik Aisyah ni bukan sahaja pengguna suplemen Shaklee tetapi beliau juga adalah pengedarnya. Kita layan kisah beliau.


Testimoni Set Kurus Shaklee

"Pertama kali saya join Shaklee, saya plan hanya untuk fokus pada set berpantang + menyusukan sahaja. Saya TAK yakin yang saya boleh jual produk lain macam set kulit ke, set kurus ke. Sebab saya tak cantik. Saya gemuk. Hehehe. Negatifnya saya dulu-dulu kan.
Sehinggalah awal tahun haritu, saya pasang azam baru. Saya nak buat transformasi ke atas diri sendiri. Selain daripada nak jadi muslimah yang lebih baik, saya nak kuruskan badan walau sedikit. Orang kata, nak kurus kena ada niat yang betul. Jadi niat saya adalah untuk meringankan badan untuk beribadah. Takdelah badan berat dan malas-malas lagi. Alhamdulillah, lebih kurang 2 bulan pengambilan LECITHIN + ALFALFA + ESP + HERB-LAX, inilah hasilnya" - Cik Aisyah Rahim


Testimoni Set Kurus Shaklee

Macam yang saya kata tadi, semuanya bergantung kepada empunya diri. Keazaman tu perlu ada dan berilah peluang pada diri. Makan vitamin secara konsisten, bersenam dan jagalah pemakanan. Vitamin hanya membantu dan menyumbang ke arah mempercepatkan proses penurunan berat badan. Dengan rutin pemakanan yang sihat dan bersenam, anda pasti dapat hasil yang diidamkan.

Berbalik kepada kisah Cik Aisyah tadi, beliau berjaya menurunkan berat badan sebanyak 9kg dalam tempoh dua bulan. Tak lama pon dua bulan tu.. Terus berat turun dari 94kg kepada 85kg selepas mengamalkan Lecithin, Alfalfa, ESP dan Herblax. Kalau Cik Aisyah boleh berjaya, anda juga boleh. Bak kata beliau "Pasang azam untuk buat transformasi". Berikut adalah Set Kurus Shaklee yang beliau amalkan.

 Set Kurus Shaklee

Jangan tunggu lama-lama, hubungi saya cepat untuk dapatkan Set Kurus Shaklee  yang bersesuaian untuk anda. Untuk yang berada di Cheras dan kawasan sekitar, penghantaran secara COD juga disediakan :)

 ------------------------------------------
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp : 013-2210565
Instagram : miezakawai_agen_shaklee_cheras
Email miezakawai@gmail.com 
Page : familisihatonline 
 ------------------------------------------
COD Area : Bandar Mahkota Cheras | Bandar Tun Razak | BTHO | Cheras | Hulu Langat | Kajang | Universiti Malaya | Petaling Jaya

http://myvitahealth.blogspot.com/2014/03/cara-mendaftar-sebagai-agenpengedar_24.html


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...