Wednesday 27 August 2014

Shaklee Collagen Powder Memperbaiki Struktur Kulit Wajah & Menghilangkan Kedutan. Ikuti Bancuhan Shaklee Collagen Powder Cara Saya

Salam semua..

Just nak share cara saya mengambil Shaklee Collagen Powder. Sebagai agen Shaklee, saya rasa saya perlu mencuba setiap suplemen Shaklee. Bukanlah wajib tapi saya lebih selesa untuk share pengalaman dengan customer-customer saya :) Tak salahpun mencuba. Kebaikannya dapat kat saya juga. Setelah sekian lama mengidam nak mencuba Shaklee Collagen Powder, akhirnya dapat jugak la merasa. Lagi best bila beli dengan duit bonus dari Shaklee yang saya dapat setiap bulan. Pusing sana, sini, untuk saya jugak.. Ahaks!!

Sebelum berkolagen, opcoz saya akan buat survey dulu. hasil pembacaan saya, kolagen sebenarnya lebih sesuai diambil semasa perut kosong dan saranan dari senior saya pun memang sesuai sangatlah diambil diwaktu pagi sebelum bersarapan. Senang cerita, saya ambil sebelum ke Pejabat. Berikut adalah bancuhan Shaklee Collagen Powder cara saya, kegemaran saya. Disebabkan salah satu bahan Shaklee Kolagen Powder adalah daripada sisik ikan merah, ia ada bau ikan sedikit. Tapi tu tak jadi masalah besar pon. nak cantik katenyer!   

Cara 1 : Campurkan Shaklee Collagen Powder 
+ Performance Drink + Sunquick 
Shaklee Collagen Powder

Cara 2 : Campurkan Shaklee Collagen Powder + Sunquick 
Shaklee Collagen Powder

Lepas bancuh tu jangan tunggu lama-lama, terus minum. kan setle!. Kalau anda nak tau, dari kajian yang dijalankan, Shaklee Collagen Powder terbukti memperbaiki struktur kulit wajah dan menghilangkan kedutan selepas 8 minggu pengambilannya.

Statistik menunjukkan;
- 90% : meningkatkan kelembapan kulit
- 75% : mengurangkan kekasaran & kekeringan kulit
- 71% : meningkat dlm penampilan keseluruhan
- 69% - meningkatkan kelembutan dan kelicinan
- 60% : meningkatkan pemakaian kekal makeup
- 55% : meningkatkan keanjalan, ketegangan dan elastisiti
- 54% : meningkatkan ketebalan rambut
- 50% : meningkatkan keserian, tona dan warna kulit
-18% : mengurangkan garis-garis halus dan kedutan




Memandangkan usia saya dahpun 30++, jadi elok sangatlah saya amalkan Shaklee Collagen Powder ni. Sekarangpun kulit rasa moise dari biasa dan tentunya saya akan amalkan sehingga dapat hasil yang saya nak.

Kalau anda nak cuba juga, boleh hubungi saya untuk mendapatkan Shaklee Collagen Powder dari saya. Saya beri harga istimewa. Hubungi saya..



 ------------------------------------------
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp : 013-2210565
Instagram : miezakawai_agen_shaklee_cheras
Email miezakawai@gmail.com 
Page : familisihatonline 
 ------------------------------------------
COD Area : Bandar Mahkota Cheras | Bandar Tun Razak | BTHO | Cheras | Hulu Langat | Kajang | Universiti Malaya | Petaling Jaya

http://myvitahealth.blogspot.com/2014/03/cara-mendaftar-sebagai-agenpengedar_24.html


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...