Monday 15 September 2014

Jerawat dan Senggugut Tiada Lagi Dengan Set Skincare & Shaklee Collagen Powder

Salam semua..

Jerawat menyerang lagi!! Meskipun bukan jenis penyakit yang membahayakan nyawa tetapi, jerawat amat mengganggu, membuat penampilan kurang menarik disamping rasa sakit, gatal-gatal dan bengkak yang merebak. Pelbagai punca terjadinya jerawat dan salah satu darinya adalah disebabkan oleh ketidakseimbangan hormon pada tubuh seseorang sebagai punca utama.

Tahukah anda bahawa masalah jerawat dialami oleh 100 % populasi manusia yang mana 80 % dalam kalangan mereka yang berumur 30 tahun ke bawah? Ha.. siapa yang 30 tahun ke bawah tu, sila pastikan anda menjaga pemakanan dan memastikan hormon dalam tubuh anda seimbang. Selain jerawat, masalah senggugut juga merupakan salah satu kesan hormon tidak seimbang. Tapi jangan bimbang, kerana Shaklee ada jalan penyelesaiannya. Kita tengok TESTIMONI pengguna yang telah mengamalkan suplemen Shaklee. Berserikan wajah beliau berbanding dahulu? Jerawat pun hilang.. 


 TESTIMONI : Jerawat dan Senggugut Tiada Lagi Dengan Set Skincare & Shaklee Collagen Powder
 -------------------------
Sy mgalami jerawat+senggugut teruk dr sekolah lg.meningkat umur enjet+pain killer jd kwn baik sy.mc tiap bln smua org tau sbb apa....Alhamdulillah dgn izinNya dn Shaklee...sejak Nov2012 sy start..inilah hasilnya.Mula2 cuba trial set...then terus cekau ESP+GLA dgn konsisten.Then ambik B, Alfafa,E dan Collagen. TQ Maria Hj Abas krna consult saye dn skrg Shaklee di hatiku.....


 Cik Zairina mengamalkan ESP, GLA Complex, B Complex, Alfalfa, Vitamin E dan Shaklee Collagen Powder. Shaklee. Untuk makluman anda semua, GLA Complex berperanan untuk menstabilkan hormon dalam badan seterusnya menghindari senggugut dan jerawat dari tumbuh melata. Ditambah pula dengan suplemen lain yang turut menyumbang kepada perubahan pada kulit wajah beliau. Shaklee Collagen Powder pula sudah terbukti berkesan untuk melembut, menghalus dan menyerikan kulit. 

Psssstttt!, jangan lupa yer.. Shaklee Collagen Powder sedang promosi sehingga hujung bulan September ni. Jangan ketinggalan yer! Boleh dapatkan juga rangkaian suplemen Shaklee yang lain daripada saya. 

Nak tengok PROMOSI SEPTEMBER, sila klik DI SINI.
Nak tengok TESTIMONI SET SKINCARE, sila klik DI SINI.
Nak tengok TESTIMONI SHAKLEE COLLAGEN POWDER, sila klik DI SINI. 

Hubungi saya :)
------------------------------------------
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp : 013-2210565
Instagram : miezakawai_agen_shaklee_cheras
Email miezakawai@gmail.com 
Page : familisihatonline 
 ------------------------------------------
COD Area : Bandar Mahkota Cheras | Bandar Tun Razak | BTHO | Cheras | Hulu Langat | Kajang | Universiti Malaya | Petaling Jaya

http://myvitahealth.blogspot.com/2014/03/cara-mendaftar-sebagai-agenpengedar_24.html

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...